måndag 21 mars 2011

Vårdagjämning

I dag är det vårdagjämning så nu ska man väl äntligen kunna hoppas att våren är på gång, dagens väder skvallrar om det iaf, soligt och ca 7-8 grader varm.....härligt!:-)

Michael åkte upp till Sundsvall tidigt i morse och kommer hen i morgon kväll, så Delta och jag får klara oss själva. Men vi fick iaf sällskap på em/kvällspromenaden av Philip, lite överraskande men jättetrevligt att han ville följa med oss ut på leriga grusvägar. Hoppas att han nu inte blev avskräckt utan vill hänga på någon mer gång:-)

Kvällen har nu tillbringats framför datorn då jag har fått för mej att byta blogg. Våran hemsida kommer troligtvis att läggas ner (har några veckor till att fundera), känner att jag inte hinner uppdatera den och då är det bara onödigt att ha den kvar, bättre att lägga tiden på bloggen istället! Men jag skulle vilja ha en annan blogg, är inte riktigt nöjd med den här, ffa inte när det gäller bilder........någon som har tips att komma med. Har tittat på "wordpress" lutar nog lite åt det, men jag ska nog titta runt lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar